2016-11-09

Իրավունք 9



Ընտանիք.......բնության  պարգևած հրաշքներից մեկը և միաժամանակ  նաև ամենալավ բանը կյանքում.Մարդն առանց ընտանիքի,նույնն է, ինչ մարմինն առանց հոգու կամ   սրտի: Լինելով ընտանիքում քեզ զգում ես ավելի ապահով,ավելի ուժեղ և ընտանիքիդ հետ պատրաստ ես հաղթահարելու նույնիսկ ամենաբարդ փորձությունը կյանքում.որը տրված է ի վերուստ......Ընտանիք........այս բառը իր մեջ պարունակում է և հարգանք, և սեր, և մտերմություն ե ամեն ամեն ինչ...Միայն այն բանը երբ ընտանիքով հավաքվում եք սեղանի շուրջը և խոսում ուրաք բաների մասին, դա կյանքի ամենամեծ երջանկությունն է..........
Իմ կարծիքով լիարժեք ընտանիքի ամենակարևոր բանը դա երջանկությունն է և սերը: Եթե մարդը իր ընտանիքի մեջ չկարողանա ներել սիրել ապա այդ ընտանիքը չի կարող համարվել երջանիկ:Երջանիկ ընտանիքը այն է, որ ամուսինները միշտ միմյանց կողքին են հարգանք ունեն միմյանց հանդեպ:Ես երբեք չէի ցանկանա որ իմ ընտանիքում լիներ անախորժություններ կամ ապագայում իմ ընտանիքում ամուսինս կամ երեխաններս հարգանք ցույց չտան իմ հանդեպ դա իմ համար անտանելի կլինի և ես կփորձեմ հարգանք ստիպել միմյանց հանդեպ և եթե ոչ ապա և չեմ  ցանկանա գտնվել այդպիսի ընտանիքում:Ես կցանկանամ որ բոլոր ընտանիքներում չլինի անախորժություններ և միմյանց հանդեպ հարգանք սեր ցույց տան, եթե լինի սերը, հարգանքը, ուրախ կատակները ապա դա կմարավի երջանիկ ընտանիք: Ես ցանկանում եմ որ հարազատ թե թշնամի, աղքատ թե հարուստ, սեր և երջանկություն տիրի բոլորի ընտանիքներում և կցանկանամ, որ ոչ ոքի ընտանիքում սուք չտիրի այլ ամեն օր բոլորի օջախներում ավելի ու ավելի շատ երջանկության դռներ բացվի :
                                                          
                                                   «Ընտանիքը փոքրիկ հասարակություն է, որի                                                                          ամբողջականությունից կախված է մարդկային ողջ                                                                       հասարակության անվտանգությունը»:
                                                                                                                                  Ֆրիդրիխ Ադլեր

By;SюzКa

Հասարակությունը իմ կարծիքով...

Հասարակությունը կարող է և օգնել և վնասել: Լինում են դեպքեր, որմարդը վերձնում է հասարակությունից միայն լավ բաները անտեսելովվատերը, քանի որ հասարակություն դուրս գալուց առաջ ընտանիքումստանում է բավականին իմֆորմացիա և պատրաստ է լինում դիմակայելվատ սովորությունների:
Լինում են դեպքեր նաև, որ մարդը թույլ էգտնվում և հասարակությունից վերձնում է միայն վատսովորությունները, օրինակ՝ խմելը, ծխելը, թմրադեղերի օգտագործումը ևայլն… երբեմն հասրակության դերը ավելի ուժեղ է ազդում քանընտանիքում ստացած դաստիրակությունը, դրա համար շատ կարևոր էյուրաքանչյուր անձի համար գտնվել հասարակության այնպիսիմիջավայրում, որտեղ հասարակությունը դրական ազդեցություն կունենաանձի վրա և հետագայում կուղորդի ճիշտ ապրելու:





Комментариев нет:

Отправить комментарий